Tuesday, February 6, 2007

N.. n... n... n... fresh!

Hvad så derude? Så er det tid til at få Dj Heilemis op på benene. Ikke alle fire, bare de to bagerste. Denne her blog vil indeholde 'freshe', 'fly' og 'funky' rim fra alle de små Heilekillinger derude.
Og Mc Undertegnet er ikke bleg for at starte.
Det her er bare nogle rim, yo, som muligvis skal bruges i helt andre sammenhæng. Muligvis skal de slet ikke bruges. Aight? Aight.

---

Yo!
Nu er vi tilbage og vi har aldrig været væk
Nede på beatet med en sindsyg lækker sæk
Fuld af rim/i stim'/besvim
Når du hører Heilemis
Rids/din' initialer i det old-school træ
Det er ikke kun til show/det noget vi gør hver dag
Formålsløst? Ja/men det går til en god sag
-
Du tror at du kan fronte bare fordi du har talent
Tænker hvis du batler os så må du blive kendt
Men vi' så langt foran vi allerede er blevet glemt
Heilemis for life det er fanme ikke nemt

---

Aw yeah, i huset for life der!

Denne aften har også bragt nye killinger i flokken:
Mc Bøsse-box
Mc Støttefest
Dj Dunderkarl (også kendt som 'Talentet')

Det her bliver jo for or'nlig sindsygt!

1 comment:

Fristeen said...

Tjækkit

Yo,yo,yo flex den fløde til det max, fly hånnies! Missen var her og du ved det ender frækt. Snart tilbage med megasvedige rim fra krypten... keep 1 real!