Yo yo, der.
Efter en for vild-agtig aften med de to nyeste medlemmer - Nikki K og Levemanden - blev det gjort for vildt klart at Nikki K's mesterværk "1969 - La lai" sgu da skulle med på den VILDESTE blog. Der. Så her er den. Yir.
---
Året var 1969/København var fyldt med hippie og hash
Og mens røgen den steg til vejrs/der gik vi ind i året 1970
I en baggård sad en lille dreng så trist
Han var blevet smidt ud fordig han var kommunist
"Men skide være med det"/sagde drengen til sig selv
"Jeg går sgu da bare ud og slår nogen ihjel"
Han gik ned af vejen/han var helt nede
På hjørnet stå der fire/og fyrede den fede
Han sagde "Jeres bong er fjong, tænk at i vover
i sidder bare der med den sygeliste koger"
De fire flippede ud og ville gi' ham tæsk
og der var Jimmy Hendrix på sin hvide hest
Han sagde "Nu stopper i det der og pisser bare af,
drengen skal med mig for vi skal hjem og bage en kage"
Kbh, kbh, du gør mig så blå, kbh, kbh
Kbh, kbh, du gør mig så blå, kbh, kbh
Vi ryger hash hver dag i fede lag, LAJ!
I det indre København på den ledeste cafe
sad Dan Turéll og sniffede sne
Han sagde "Jeg orker ikke mere end at sniffe til jeg ler
for coken gi'r mig syner, hvad så der, hvad så der"
På det skumle Østerbro sad en hippie og lo
Han sagde "Tag en bajer og lad kærligheden gro
Det nytter ikke noget at skabe krig/ryg dig en pibe så kan alting ske"
Kbh, kbh, du gør mig så blå, kbh, kbh
Kbh, kbh, du gør mig så blå, kbh, kbh
Vi ryger hash hver dag i fede lag, LAJ!
---
Sindsygste props til den oprindelige gade poet. En mand der er så street at de gader han går på med det SAMME bliver til the 'hood, yes! Hejlemissen er heldige at have fået Nikki K ombord, for sure.
Bolden ruller, stille og roligt.
Det er på gadeplan at krigen skal vindes.
Og hvem er mere gadeplan end Levemanden? Ja, jeg spørger bare.
Hold jer fresh!
Sunday, February 11, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment