Wednesday, May 9, 2007

HiFi inkøb... dér!

Så der endelig nyt fra 'Missen, efter lidt af en pause har Nikki K fået rystet en lille perle ud af sin hættetrøje - aka. 'hoodie' - og den skal i da nyde på den vildeste måde. Lad den glide ned som en gin and juice og hold så godt fast.
Der er spark i missen!

Her den anden dag var jeg ud og handle ind
Det sætter gang i byen og går totalt over gevind
Når jeg danser ned ad gaden bliver pigerne vild’
Det er kun i KBH der er de lækreste sild.

Jeg gik ind i fona for at se på hvad de laver
’Hifi stereo- panasonic’ jeg sværger
Der skal være god lyd til mine orn’lig syge beats
Jeg holder det ’flow’ når jeg indtager ’them streets’.

Hen til kassen for at betale for den forstærker
Ser på ekspedienten, mine håndled de smerter
Jeg siger: Den er sgu for sygt tung, det er jo ’kvali- vali’ varer
Men prisen er i top, så jeg ingenting sparer.

Han siger: Nøh den er på tilbud, du får den billigt af mig
Jeg gir speciel tilbud, fordi jeg godt kan li dig.
Normalt den koster 2,5, du får den for 2 kilo ’straight’.
Hvis du ikk’ slår til nu så er det ’too late’

Det er kun én måde at få den heilemis sound
Og det er os der har den, så baby come around
Er den mono, stereo, DAB, PC eller TV
Så tjek missen ud og se hvad der kan ske

Han siger: Nøh den er med HD, Blueray og DVD-brænder
Du kun kan få den her hos mig på amager
Faktisk jeg ikke tjener penge på det shit
Så du må hellere blive her og vente lidt

Stodderen kom tilbage med favnen fuld af kabler
Han diskede op med alverdens fabler
Om lydbillede, stereo og Dolby Sorround
Han sagde det kun var guld der havde den rigtige ’sound’

Før jeg vidste af det var min pengepung tom
Jeg gik nedtrykt fra Fona uden en øre på min lom’
Men, hey, jeg har den bedste lyd i hele KBH
Og bassen pumper så tungt at du ikke kan forstå

Det er kun én måde at få den heilemis sound
Og det er os der har den, så baby come around
Er den mono, stereo, DAB, PC eller TV
Så tjek missen ud og se hvad der kan ske

No comments: