Tuesday, October 26, 2010

Missen lever

Tjek it!
Efter dvale på dvale er det kommet på tale at der skal liv i katten, midt om natten?
For satten!

Folk er sprunget fra og folk er sprunget til. Vi er en varierende flok.
Men nu, nu! Missen har været inde og recorde og det er gået så fint så fint.

Regn med at kunne høre det snart, i en fart, det blir' rart.

Vi kunne blive ved hele aftenen.

Heil on!

No comments: